Il est jamais trop tard de se changer (j'espere...)

                  

                   



hej ni fina!

det var någon som frågade när jag åker till paris. jag åker imorgon! så himla trist att jag är så förkyld. men jag ska bara vila (svårt svårt hemkt svårt) idag och sen i Paris tänker jag ignorera att jag är sjuk!

Igår åt jag två varma koppen (110+110) och en tomat (cirka 25). Alltså totalt 245 kcal. trots det stod vågen på 56,2 imorse. idag har jag ätit en för stor frukost, nämligen en tallrik mjölk med müli och en rostad macka med smör och marmelad. Skulle tippa på cirka 350-400 kcal. detta åt jag vid åtta-tiden. Nyss åt jag lunch; champinjoner och lök stekta i olivolja, ett kokt äggvita och en tomat. orkar inte ta reda på exakta kcal-innehållet. skulle tippa på runt 200-250 kcal. helt ok. hade förberett en knäckemacka till det, men har ingen aptit så jag struntade i den.

14:19

haha, fick en sockerchock av ngra vindruvor och ett äpple. tror det innebär att jag skött mig. för övrigt: matt och sjuk fortfarande. snart kommer en vän och dricker te'.

16:30

åh vad jag längtar till Taizé! leva det enkla vackra livet och träffa massa i min ålder från hela världen. disskutera . ligga i tysta dalen och bara existera. längtar tillbaka till promenaderna längs landsvägen. berg, får,stenhus och det lilla söta biblioteket där jag brukade sitta och läsa i timmar. kanske är det för att jag lyssnar på melankolisk sentimental musik nu.

17:30

fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte rör på mig. ligger bara i sängen och lyssar på musik. men jag är sjuk och jag orkar inte! och jag borde ju inte! jag försöker intala mig själv att det är ok att slappna när man är sjuk.

23:57

kan inte sova. äter och spyr...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad skönt att du kunna ätit idag, slåss mot ätstörningen bara! <3

2010-08-24 @ 21:29:40
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0