hemingway under sporadisk sol


                    


hey darlings!

har skött mig bra med maten idag men har haft en del ångest och blodsockerdippar. of course. satt på min stora balkong och läste hemingway och drack kaffe. det var mysigt, speciellt när solen kom fram. är sommaren verkligen slut? känns lite väl kyligt för att vara i slutet av augusti. sitter och målar nu. känns bra att mata min kreativa ådra lite och det är ganska ångestlindrande.

plan för veckan:
imorgon onsdag: fixa mer i lägenheten. födelsedagshäng hos H. lite skönt folk och öl. blir nog trevligt. vi kanske tar en öl där i trakterna (söder, min favvodel av stan)
torsdag: sova ut för jag lär vara bakis. möte med samtalskontakt.
fredag: hänga med MIMMISEN (www.ljusochsilver.blogg.se). ska blir så mys!
lördag: i dont know. wthatever. har inga pengar. annars skulle jag gå på mina vanliga pubbar och klubbar.
söndag: utbildning för nytt extrajobb. äntligen lite cash...

+ att jag gärna vill gå ner nåt kilo. skriver mer senare. brukar ju bli en del inlägg under mina insomnia-nätter.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kommer bli kanon på Fredag! ♥ Vill gärna se vad du målat sen (om du vill visa det)! Kraaam!

2010-09-01 @ 00:50:02
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0