fin natt!

toodels!

skakis och bakis, men lätt värt det! hade en underbar kväll med mina närmaste vänner. det är bara kärlek till dem. så himla gulligt när min bror sa till S "this is my best friend you know och klappade mig på axeln". min bror är guld värd. jag lovar er; ni hittar inte en snällare mer oskyldig kille! lovar!

haha I'm all kärleksfull and bubbily idag tydligen. men det är bara skönt att veta att det finns genuint bra mäniskor omkring mig, även om vissa av dem befinner sig i Lodon och Paris. och visst är jag avundsjuk på deras coola liv men är också fett stolt över dem. smarta, begåvade, kreativa cool cats.

nu ska jag ta en återställare (lame jag vet) och sedan fixa inför ikväll.

ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

Min lillebror är inte lika oskyldig men visst är dom bra, ibland lyckas dom med en riktig fullträff,det kan man leva på tills nästa gång dom säger något fint. Är han lille- eller storebror?

kram

2010-08-21 @ 14:59:37
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Elin

Hittade din blogg via en annan tjejs blogg.



Han är ett år yngre fast han är 92 och jag 90 så det är lite emellan. Var du också lite dominant och mamma-aktig mot honom när ni var små? kram

2010-08-21 @ 16:48:01
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0