fastan = fadäs

var ute och joggade och sprang en timme. när jag kom hem bad pappa mig ta mat. tog en potatis, en biff, några stekta champinjoner och lite sås. jag åt upp allt förutom potatisen. vad fan tänkte jag på?! jag skulle ju fasta.

ångest. känner mig fet. vill ta kvällsvikt, men borde förskona mig det. funderar på att ta laxeringstabletter. var länge sedan faktiskt, så det är nog ok. känner att jag borde ut och springa igen, men är löjligt trött. åh, nu orkar jag inte med alla tankar längre. ska spela lite piano.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ja, det kan jag ju göra! Köper du en såndär 3l's låda då? :)



Skulle aldrig orka springa en timme... :O

2010-08-13 @ 20:47:14
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0