back to misery


                     
                   
          

helluj

jag kom hem sent i natt, vägde mig, fick panik och löste det med X antal digestive. funderade på att spy men min hals är ett skämt och dessutom har jag lyckats hålla mig ifrån kräkandet i cirka tvä veckor. lite coolt faktiskt. varför fastna där igen?

men tyvärr känner jag mig tvungen att sona mitt brott. brottet består i att jag ätit gott några dagar i paris. fruktansvärt eller hur? suck. men tydligen lägger min kropp på sig flera kilon av att äta normalt. det suger.
nu är det svält igen. svält och ångest och tristess. gjorde tusen saker i paris och hade det underbart. väl hemma klarar jag inte ens gå in duschen... besynnerligt. mår alltid bättre när jag kommer bort. på något sätt lyckas jag avdramatisera ätandes när jag är på resa. oftast i alla fall.

mimmi, är du i stockholm nu? jag vill dricka vin hos mig!!!!!!

skriver mer sen, puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

I helgen kan vi dricka vin hos dig!!! ♥ Är så glad att du haft det underbart i Paris! Du är så duktig som klarat dig från skiten i två veckor!!



KRAM!

2010-08-30 @ 14:32:39
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: a

Härligt att du stått på dig i två hela veckor! Bra jobbat!

KRAM!

2010-08-30 @ 18:25:24
URL: http://bulimiflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0